“Eskiyi Kapında Yenile” hizmetiyle eski telefonlar yeniden hayat buluyor

Hepsiburada’nın Ağustos ayında duyurduğu eski telefonların kolay kolay yenilenmesini sağlayan hizmeti “Eskiyi Kapında Yenile”, yüzde 92 kullanıcı memnuniyeti (CSAT) ile yüksek kalite standartlarını sürdürüyor. Ağustos ayından bu yana Türkiye genelinde kullanıcılar tarafında bilhassa premium telefon kategorisinde ağır talep gören “Eskiyi Kapında Yenile” 2025 maksatları doğrultusunda da hizmet kapsamını genişletmeyi hedefliyor.

Kullanıcıların kullanılmayan eski yahut çalışan telefonlarının süratli ve pratik bir prosedürle kıymetlendirerek yenisine kavuşma fırsatı yakaladığı Eskiyi Kapında Yenile hizmeti, Türkiye Cumhuriyeti Ticaret Bakanlığı Yenileme Yetki Belgesi’ne sahip yerli teşebbüs Getmobil iş birliğiyle devam ediyor. Eskiyi Kapında Yenile hizmetinde en çok tercih edilen eser kümesini iPhone modelleri oluşturuyor. Hizmetin yenileme oranı ise yüzde 20 düzeylerinde olup, bu oran bilhassa premium eser segmentinde gerçekleştiriliyor. Hepsiburada, 2025 yılı prestijiyle bu oranı yüzde 40’a çıkararak kullanıcı dostu hizmet erişimini artırmayı amaçlıyor.

“2025 yılı prestijiyle yeni eser kategorileri ekleyeceğiz”

Eskiyi Kapında Yenile hizmetinin dünyada ve Türkiye’de bir birinci olduğunu belirten Hepsiburada Taşınabilir Kategoriden Sorumlu Küme Yöneticisi Murat Atamer, “Özellikle premium telefon kategorisinde ağır talep gören Eskiyi Kapında Yenile hizmeti ile yıl sonuna kadar 50 bin telefon değişimini kapıda tamamlamayı hedefliyoruz. 2025 yılı prestijiyle da hizmet kapsamımızı genişleterek yeni eser kategorileri eklemeyi planlıyoruz. Getmobil iş birliğiyle kullanıcı gereksinimlerine yönelik genişletilmiş hizmet yelpazesi sunarak bölümde yenilikçi pozisyonumuzu güçlendireceğiz” dedi

Döngüsel iktisada teknolojik destek

Bozuk telefonlarda bulunan çalışır durumdaki modüllerden azami ölçüde faydalanıldığını vurgulayan Atamer, Eskiyi Kapında Yenile hizmetinin döngüsel iktisada sağladığı katkıyı şöyle kıymetlendirdi: “Elektronik atıkları azaltmak ve kaynakları verimli kullanmak ismine somut adımlar atıyoruz. Eskiyi Kapında Yenile hizmeti çevreyi korurken, ekonomik sürdürülebilirliği destekleyen bir model. Döngüsel iktisat, sırf bir trend değil, gelecek jenerasyonlara daha yaşanabilir bir dünya bırakma sorumluluğumuzun değerli bir kesimi. Hepsiburada olarak tüm süreçlerimize bu sorumluluğu entegre ediyor ve kullanıcılarımızın bu şuurla hareket etmesine imkan tanıyoruz.”

Yüzde 92 kullanıcı memnuniyeti puanı

Yüksek kalite standartlarıyla olumlu geri bildirimler alan Eskiyi Kapında Yenile hizmeti, yüzde 92 kullanıcı memnuniyeti (CSAT) puanıyla dikkat çekiyor. Teslimat suratında da güçlü bir performans sergileyen hizmet, siparişlerin yüzde 85’ini sonraki gün kullanıcıya ulaştırıyor. Süreçlerin vilayet dağılımına bakıldığında ise hizmetin yüzde 60’ı İstanbul, Ankara ve İzmir’de ağırlaşıyor. Bu oran, platform genelindeki sipariş eğilimleriyle paralellik gösteriyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir:Bursa’nın ilk müzik öğretmeni Osmangazililerle buluştu
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Başkan Çerçioğlu, Tüm Aydınlıları Tiyatro ile Buluşturacak
Başkan Altay BM İklim Değişikliği Konferansında Deprem Tecrübelerini ve İklim Değişikliğine Yönelik Örnek Çalışmaları Anlattı
Bayındır’da 10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü Töreni Yapıldı
Trafikte kulaklıkla yüksek ses müzik düşmanlaşabiliyor!
Muğla Büyükşehirden Tip 1 Diyabet Hastalarına Destek
Başkan Çerçioğlu Didim’i Rengarenk Çiçeklerle Süslüyor
Bets10 Resmi Giriş | © 2024 |

WhatsApp Toplu Mesaj Gönderme Botu + Google Maps Botu + WhatsApp Otomatik Cevap Botu grandpashabet betturkey betturkey matadorbet onwin norabahis ligobet hostes betnano bahis siteleri aresbet betgar betgar holiganbet