Şikayetvar Araştırma: Kasım indirimlerinde en çok nelerden şikayet ediliyor?

Kasım ayı, dünya genelinde ve Türkiye’de perakende ve e-ticaret bölümlerinin en hareketli devirlerinden biri olarak öne çıkıyor. Ağır alışveriş periyodu, artan satış hacimlerinin yanında tüketici memnuniyeti açısından kimi zorlukları da beraberinde getiriyor. Şikayetvar, ‘Kasım İndirimleri’ periyodunda yaşanan yaygın şikayet hususlarını derledi.

 

Şikayetvar’dan yapılan açıklamaya nazaran; Kasım ayı, dünya genelinde e-ticaret bölümünde indirimleriyle anılan bir devir olarak öne çıkıyor. ‘Black Friday’, ‘Efsane Kasım’, ‘Kasım İndirimleri’ üzere sloganlarla da Türkiye’de perakende kesiminde kıymetli ekonomik katkılar sağlıyor.2023 yılında Türkiye’de Kasım ayındaki e-ticaret hacmi, yıl genelindeki aylık ortalamaların yüzde 50 üzerinde seyretti. Kasım ayındaki kampanyalar sırasında toplam e-ticaret hacminin 500 milyar lirayı bulması beklenirken, bu artış dünya genelinde de benzeri formda kendini gösteriyor. Örneğin, ABD’de 2023 yılı Black Friday satışları, bir evvelki yıla nazaran yüzde 10 artarak 9,8 milyar dolara ulaştı.

 

Şikayetvar bilgilerine nazaran, bu alışveriş yoğunluğu beraberinde değerli şikayetleri de getiriyor. Platform, bu periyotla ilgili esas şikayet mevzularını şöyle sıraladı:

 

Siparişlerin geç teslimatı yahut hiç teslim edilmemesi

Tüketiciler, ağır kampanya devirlerinde siparişlerinin belirtilen tarihlerde teslim edilmemesi yahut hiç ulaşmaması nedeniyle memnuniyetsizlik yaşıyor.

 

Yanlış yahut eksik eser gönderimi

Yoğunluk ve stok idaresi sorunları nedeniyle yanlış ya da eksik eser gönderimi, şikayetler ortasında değerli bir yer tutuyor.

 

İptal edilen siparişler

Tedarik zincirinde yaşanan sıkıntılar ve stok yetersizliği, sipariş iptallerine neden oluyor ve bu durum tüketiciler için hayal kırıklığı yaratıyor.

 

Fiyat değişiklikleri ve iade sorunları

İndirim devrinde satın alınan eserlerin fiyatlarının daha sonra düşmesi ve ortadaki farkın iade edilmemesi, müşteriler ortasında yaygın bir şikayet konusu.

 

Müşteri hizmetleri ile bağlantı sorunları

Kasım ayındaki ağır alışveriş devri, müşteri hizmetleriyle bağlantıda aksaklıklara yol açıyor. Tüketiciler, sıkıntılarını çözmek için kâfi takviyesi bulmakta zorlandıklarını belirtiyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir:Bursa’nın ilk müzik öğretmeni Osmangazililerle buluştu
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

2025’te 5 ilçeye yeni mezarlık alanı kazandırılacak
Foça’da Depreme Dayanıklı Olmayan Okullar Yıkılıyor
Aliağa Belediyesi, İşveren İle İş Arayanları Buluşturmaya Devam Ediyor
Yiğit: “Temizlikte atak dönemi başlattık”
Başkan Muhittin Böcek Aksu’yu ziyaret etti
Ozanlar Günü Deyişlerle Kutlandı
Bets10 Resmi Giriş | © 2024 |

WhatsApp Toplu Mesaj Gönderme Botu + Google Maps Botu + WhatsApp Otomatik Cevap Botu grandpashabet betturkey betturkey matadorbet onwin norabahis ligobet hostes betnano bahis siteleri aresbet betgar betgar holiganbet